Social

Misiunea „Diaconia” desfășoară tradiționala campanie de colectare a produselor alimentare în ajun de Paști

Timp de o zi, peste 100 de magazine din țară au participat la cea mai mare acțiune de colectare de produse alimentare pentru persoanele nevoiașe. Campania de Paști „Masa Bucuriei” a unit și în acest an inimile a mii de oameni dornici de a-i ajuta pe alții din puținul pe care îl au. Donațiile se vor transforma în prânzuri și pachete alimentare distribuite cantinelor sociale ale Misiunii „Diaconia”.

facebook//Misiunea Socială Diaconia
Sursa: facebook//Misiunea Socială Diaconia

Mulți dintre vizitatorii unui magazin din capitală nu au ezitat să umple cu produse punga pe care au primit-o la intrare.

„Dar din dar se face rai și cu siguranță în ajunul sărbătorilor pascale fiecare dintre noi se solidarizează, devine mult mai sensibil și înțelege grija celuilalt. Pentru noi poate fi o simplă donație, iar pentru ei o masă caldă.”

„Se apropie sărbătorile de Paști, vrem să ajutăm și noi pe cei nevoiași.”

„Donația o fac nu numai acum, o fac permanent și de câte ori am posibilitate de atâtea ori donez. Ca un bun creștin trebuie să întinzi mereu o mână de ajutor celui care e mai slab și mai neputincios.”

„Este un act foarte frumos fiindcă vin și sărbătorile și trebuie să facem o faptă bună.”

Potrivit organizatorilor, o zi de colectare înseamnă prânzuri calde și pachete alimentare pentru peste 1000 de beneficiari, timp de un an.

„De mică am înțeles că dacă faci un bine, el se întoarce înapoi, e un fel de legea bumerangului, și de atracție și manifestare. Fiind de la 15 ani în acest domeniu, am văzut într-adevăr fericirea unor copii sau a unor familii", a relatat Lica Barda, voluntară.

„Bunătatea și inițiativele bune merită să le împrăștiem în toată lumea. Dacă omului îi zâmbești și încerci să îi aduci argumentele necesare că este foarte bine și că este foarte frumos să facem bine, în fiecare zi, dar mai ales în preajma sărbătorilor pascale și nu doar, oamenii chiar sunt receptivi”, a spus Nadejda Capbătut, voluntară.

„Imediat după recoltare, săptămâna viitoare vom organiza distribuția de pachete, astfel încât să putem deja avea masa plină de sărbătoare pentru cei cărora nimeni nu le calcă pragul. Observăm că oamenii nu mai întreabă de ce ar trebui să doneze, nu mai întreabă ce reprezintă o campanie, sunt mult mai binevoitori decât acum ani”, a menționat Igor Belei, director executiv al Misiunii „Diaconia”.

Anul trecut, au fost colectate 39 de tone de produse alimentare neperisabile. Campania „Masa Bucuriei”, organizată de Misiunea Socială „Diaconia", a ajuns la cea de-a 15-a ediție.

Citește mai mult